SEO til smartphones

SEO til smartphones

Det bliver mere og mere vigtigt, at du også målretter din SEO-indsats til mobiltelefoner. Med Googles seneste opdatering bliver søgeresultaterne opdelt efter, hvorvidt du søger fra en smartphone eller fra en computer. Denne opdeling i søgeresultaterne betyder derfor,...

læs mere
Bliv set med content marketing

Bliv set med content marketing

Content marketing er et af de helt store buzzwords i dag. Du ved, at du bør have en plan for din content marketing, men hvordan gør man lige det? Og hvad skal du i det hele tage bruge content marketing til? Content marketing og SEO – er det ikke det samme? Content...

læs mere
Storytelling er stadig in

Storytelling er stadig in

  Moderne storytelling eller blot fokus på storytelling inden for marketing kom omkring 2000. Konceptet er langt fra nyt, da storytælling har eksisteret siden huleboerne tegnede på klippevæggene. Storytelling har været trukket i baggrunden et stykke tid, hvor det...

læs mere
10 tips til at skrive nyhedsmails

10 tips til at skrive nyhedsmails

Ifølge Content Marketing Institute bruger mere end 80% af alle marketingfolk nyhedsmails som marketingværktøj, og er et af mest anvendte værktøjer i branchen. Det betyder imidlertid ikke, at alle har kørekort til disciplinen (på grund af manglende erfaring eller...

læs mere
Gentænkning af traditionel marketing

Gentænkning af traditionel marketing

Nu spørger du måske dig selv, hvorfor du skal lære og/eller forholde dig til endnu en ny form for marketing. Svar: Fordi størstedelen af forbrugerne har lukket af for den traditionelle verden af marketing. Nu kan man springe over tv-reklamer, ignorere...

læs mere