Hjælp – jeg bliver ophavsretskrænket! Hvad skal jeg gøre?

Hjælp – jeg bliver ophavsretskrænket! Hvad skal jeg gøre?

Storytelling og content marketing er stadig en meget stor del af moderne marketing. Mange virksomhed bruger lang tid og mange penge på at skabe nyt og spændende indhold til deres brugere. Det kan både omfatte tekster og billeder. Der sker en ophavsretskrænkelse, når...

læs mere
Fremtiden for direct mail markedsføring

Fremtiden for direct mail markedsføring

Det kan virke absurd overhovedet at snakke om en fremtid for direct mail marketing, når nu alt andet inden for markedsføring bevæger sig mere og mere over på de digitale platforme. Her er mulighederne for blandt andet segmentering nemlig i særdeleshed gode, fordi...

læs mere
3 ting du skal have styr på, før du sender dit nyhedsbrev

3 ting du skal have styr på, før du sender dit nyhedsbrev

Uanset om man er øvet ud i kunsten at skrive nyhedsbreve, eller om det er en lidt mere sjælden begivenhed i virksomheden, er det en nervepirrende affære. I modsætningen til blogindlæg og Facebook-opdateringer kan man nemlig ikke blot rette fejlen, så snart den er...

læs mere
8 gode grunde at anvende direct mail kampagner

8 gode grunde at anvende direct mail kampagner

En direct mail kampagne kan, hvis den er veludtænkt og veludført, være enormt effektiv og have en god ROI. Men den kan også være spild af kræfter, hvis den er lavet halvhjertet. Så vores første gode råd til jer, der overvejer udsendelse af direct mail, er, at I skal...

læs mere
Læg den rette content marketing strategi

Læg den rette content marketing strategi

Content Marketing er et vigtigt værktøj inden for online markedsføring, og bliver benyttet i mange virksomheder. For at en virksomheds content marketing indsats kan opnå de bedste resultater, er det afgørende, at de på forhånd har lagt en strategi over deres...

læs mere
SEO til smartphones

SEO til smartphones

Det bliver mere og mere vigtigt, at du også målretter din SEO-indsats til mobiltelefoner. Med Googles seneste opdatering bliver søgeresultaterne opdelt efter, hvorvidt du søger fra en smartphone eller fra en computer. Denne opdeling i søgeresultaterne betyder derfor,...

læs mere
Bliv set med content marketing

Bliv set med content marketing

Content marketing er et af de helt store buzzwords i dag. Du ved, at du bør have en plan for din content marketing, men hvordan gør man lige det? Og hvad skal du i det hele tage bruge content marketing til? Content marketing og SEO – er det ikke det samme? Content...

læs mere
Storytelling er stadig in

Storytelling er stadig in

  Moderne storytelling eller blot fokus på storytelling inden for marketing kom omkring 2000. Konceptet er langt fra nyt, da storytælling har eksisteret siden huleboerne tegnede på klippevæggene. Storytelling har været trukket i baggrunden et stykke tid, hvor det...

læs mere
10 tips til at skrive nyhedsmails

10 tips til at skrive nyhedsmails

Ifølge Content Marketing Institute bruger mere end 80% af alle marketingfolk nyhedsmails som marketingværktøj, og er et af mest anvendte værktøjer i branchen. Det betyder imidlertid ikke, at alle har kørekort til disciplinen (på grund af manglende erfaring eller...

læs mere
Gentænkning af traditionel marketing

Gentænkning af traditionel marketing

Nu spørger du måske dig selv, hvorfor du skal lære og/eller forholde dig til endnu en ny form for marketing. Svar: Fordi størstedelen af forbrugerne har lukket af for den traditionelle verden af marketing. Nu kan man springe over tv-reklamer, ignorere...

læs mere