Hjælp – jeg bliver ophavsretskrænket! Hvad skal jeg gøre?
Storytelling og content marketing er stadig en meget stor del af moderne marketing. Mange virksomhed bruger lang tid og mange penge på at skabe nyt og spændende indhold til deres brugere. Det kan både omfatte tekster og billeder. Der sker en ophavsretskrænkelse, når...
Fremtiden for direct mail markedsføring
Det kan virke absurd overhovedet at snakke om en fremtid for direct mail marketing, når nu alt andet inden for markedsføring bevæger sig mere og mere over på de digitale platforme. Her er mulighederne for blandt andet segmentering nemlig i særdeleshed gode, fordi...
3 ting du skal have styr på, før du sender dit nyhedsbrev
Uanset om man er øvet ud i kunsten at skrive nyhedsbreve, eller om det er en lidt mere sjælden begivenhed i virksomheden, er det en nervepirrende affære. I modsætningen til blogindlæg og Facebook-opdateringer kan man nemlig ikke blot rette fejlen, så snart den er...
8 gode grunde at anvende direct mail kampagner
En direct mail kampagne kan, hvis den er veludtænkt og veludført, være enormt effektiv og have en god ROI. Men den kan også være spild af kræfter, hvis den er lavet halvhjertet. Så vores første gode råd til jer, der overvejer udsendelse af direct mail, er, at I skal...
Læg den rette content marketing strategi
Content Marketing er et vigtigt værktøj inden for online markedsføring, og bliver benyttet i mange virksomheder. For at en virksomheds content marketing indsats kan opnå de bedste resultater, er det afgørende, at de på forhånd har lagt en strategi over deres...
SEO til smartphones
Det bliver mere og mere vigtigt, at du også målretter din SEO-indsats til mobiltelefoner. Med Googles seneste opdatering bliver søgeresultaterne opdelt efter, hvorvidt du søger fra en smartphone eller fra en computer. Denne opdeling i søgeresultaterne betyder derfor,...
Bliv set med content marketing
Content marketing er et af de helt store buzzwords i dag. Du ved, at du bør have en plan for din content marketing, men hvordan gør man lige det? Og hvad skal du i det hele tage bruge content marketing til? Content marketing og SEO – er det ikke det samme? Content...
Jeg føler mig uheldig: Google opdaterer symptomsøgninger
Vi har længe kunne Google os til stort set alt. Oplever du symptomer på noget, du er i tvivl om, har du fået side op og ned af mere eller mindre relevante søgeresultater
Storytelling er stadig in
Moderne storytelling eller blot fokus på storytelling inden for marketing kom omkring 2000. Konceptet er langt fra nyt, da storytælling har eksisteret siden huleboerne tegnede på klippevæggene. Storytelling har været trukket i baggrunden et stykke tid, hvor det...
Marketing do’s og don’ts for nystartede virksomheder
Nystartede virksomheder har mange ting at tage stilling til. Marketing er en af dem, og hvilke elementer for succes man skal tage stilling til, kan du læse mere om her.
10 tips til at skrive nyhedsmails
Ifølge Content Marketing Institute bruger mere end 80% af alle marketingfolk nyhedsmails som marketingværktøj, og er et af mest anvendte værktøjer i branchen. Det betyder imidlertid ikke, at alle har kørekort til disciplinen (på grund af manglende erfaring eller...
Gentænkning af traditionel marketing
Nu spørger du måske dig selv, hvorfor du skal lære og/eller forholde dig til endnu en ny form for marketing. Svar: Fordi størstedelen af forbrugerne har lukket af for den traditionelle verden af marketing. Nu kan man springe over tv-reklamer, ignorere...