Sådan gentænker du dine nyhedsmails på en ny måde
Langt de fleste nyhedsmails ryger direkte i papirkurven uden at blive læst. Bliv klogerre på, hvordan du kan gentænke dine nyhedsbreve på ny, her.
Sådan skal du arbejde med direct mail
Vil du vide, hvordan du skal arbejde med direct mail markedsføring for at opnå det bedste resultat og skaffe flere kunder til virksomheden? Så læs med her.
Nå ud til hele dit kundesegment med både fysiske og e-magasiner
E-magasiner er i dag ligesom e-bøger vundet rigtig meget frem. Det betyder dog ikke, at du behøver at afskrive det fysiske magasin. Læs om det her.
Direct mail eller magasinpost – Hvad skal du vælge?
Overvejer du at sende fysisk post til dine kunder? Læs om magasinpost og direct mail, og bliv klogere på, hvornår du bør sende hvad til dine kunder.
Lav annoncering gennem brug af indstik
Vil du lykkes med din annoncering? Læs om, hvordan du laver annoncering gennem indstik i aviser og magasiner, og får dit budskab igennem til din målgruppe.
Lav personlig markedsføring gennem trykte medier
Mange vælger udelukkende at bruge digitale kanaler til markedsføring. Der kan dog være gode grunde til at bruge de trykte medier. Læs hvorfor her.
Data er alfa og omega for din markedsføring
Dataindsamling og databehandling er en vigtig brik i markedsføring. Vil du effektivisere din markedsføring, bør du gøre brug af dine data. Læs om det her.
Call to action knap | Sådan laver du en knap som giver konverteringer!
Call to action (CTA) handler om at få dine besøgende til at udføre en bestemt handling. Et af de mest effektive call to action-virkemidler er knapper. Det er ikke så nemt, som du måske går og tror, da der faktisk er en del psykologiske elementer, der spiller ind i en...
Markedsføringsloven | En hurtig introduktion til digital markedsføringsdelen
Det kan godt være kedeligt at beskæftige sig med den juridiske del af markedsføring. Men det er desværre ikke et emne, man kan komme udenom. Alle skal overholde Markedsføringsloven. Loven skal nemlig sikre, at virksomheder ikke vildleder forbrugeren ved at afgive...
Virksomhedspodcasting kan være et godt markedsføringsværktøj!
Podcasting er et marked i vækst både i forhold til antal lyttere og podcasts. Virksomhederne er efterhånden ved at få øjne op for det kæmpe potentiale, der kan ligge i podcasting både i forhold til den interne og eksterne del. Det er derfor en mulighed, som du også...
Nyhedsbreve | Få dine læsere til at åbne e-mailen
E-mailmarkedsføring er efterhånden en gammel disciplin. Det handler om at pleje sit forhold med eksisterende kunder og at skabe et forhold til potentielle kunder. E-mailmarkedsføring består ofte af nyhedsbreve, der tjener forskellige formål alt efter, hvilket segment...
Hvordan dit content marketing kan forbedres via influencers
Content marketing og influencer marketing betegnes ofte som hver sin side af den samme mønt. Influencer marketing er promovering af din virksomheds ydelser igennem influencers. Influencers ses her både som en kommunikationskanal og content creator. Det handler...